پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226804
فاني از فرهنگيان طلب حلاليت کرد
تاریخ انتشار : 1395/08/04 14:26:30
نمایش : 968
وزير سابق آموزش و پرورش در نامه خداحافظي با فرهنگيان عنوان کرد:‌ از محضر يکايک همکاران صبورم در گستره‌ ايران به خاطر تقصيرهاي سهوي و احتمالي حلاليت مي‌طلبم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، وزير سابق آموزش و پرورش در نامه خداحافظي با فرهنگيان تأکيد کرد: از محضر يکايک همکاران ساعي و صبورم حلاليت مي‌طلبم و با افتخار در کسوت معلمي خادم مردم ايران خواهم بود.

 متن کامل نامه خداحافظي علي‌اصغر فاني به شرح زير است:

فرهنگيان فرهيخته، مديران و کارشناسان ارجمند و اعضاي محترم شوراي معاونان و مشاوران

با سلام و احترام

توفيق خدمت در حيطه‌هاي مختلف مديريتي در وزارت وزين، خطير و انسان‌ساز آموزش و پرورش در طي ساليان متمادي و اعتماد رئيس‌جمهور محترم در طول سه سال گذشته از مواهب الهي به اين‌جانب بوده که هماره خداوند منّان را به پاس اين توفيق سپاس مي‌گويم.

دستيابي به موفقيت‌هاي اخير در عرصه‌هاي مختلف از قبيل اجرايي شدن سند تحول بنيادين، تحقّق طرح‌هاي متنوع و متعدد آموزشي، پرورشي و فرهنگي، اجراي مرحله اول نظام رتبه‌بندي معلمان و ساير فعاليت‌هاي هدفمند و برنامه محور را نخست مرهون الطاف الهي، عنايات خاصّه امام عصر (عج)، رهنمودهاي داهيانه و حمايت‌هاي بي‌دريغ رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، مساعي و توصيه‌هاي رئيس‌جمهور محترم و محبوب و سپس محصول حاکميت تعقّل و تدبّر، حمايت‌هاي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و نيز تخصص، تعهد و تعلّق تمامي معلمان،‌ مربيان، مديران، کارکنان و کارشناسان خبره حوزه‌هاي ستادي، استاني و منطقه‌اي مي‌دانم.

ازاين‌رو ضمن شکر به درگاه ذات اقدس الهي، صميمانه‌ترين مراتب سپاس خود را خاضعانه و خالصانه به پيشگاه فرهنگيان فهيم در جاي‌جاي ايران اسلامي تقديم مي‌کنم.

اکنون‌که براي اداره دستگاه تعليم و تربيت و تحقق اهداف والاي نظام اسلامي در حوزه‌ آموزش‌ و پرورش، تدبير ديگري اتخاذشده و بار مسئوليت اين‌جانب کاهش‌يافته است، از محضر يکايک همکاران ساعي و صبورم در گستره‌ ايران هميشه سربلند به خاطر قصور و تقصيرهاي سهوي و احتمالي حلاليت مي‌طلبم و همچنان با افتخار درکسوت شريف معلمي، خادم مردم مهربان ايران خواهم ماند.

در پايان از درگاه خداوند متعال ضمن تمناي عزّت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، براي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، رياست جمهوري، عموم خدمتگزاران به ملت غيور ايران و به‌ويژه فرهنگيان عزيز آرزوي سلامت، سعادت و سربلندي دارم.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html